zamknij
  • 1. W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie lub status dostawy?

    W trakcie realizacji zamówienia na Twojego maila będziemy systematycznie wysyłać informację o statusie twojego zamówienia, oraz dane śledzenia przesyłki.

    Możesz również zalogować się na swój profil użytkownika i sprawdzić to z Twojego Panelu administracyjnego

    Możesz śledzić je z poziomu firmy spedycyjnej DPD, InpostPoczta Polska, DHL

  • 2. Kiedy zostanie dostarczone moje zamówienie?

    Przesyłki z reguły są dostarczane do dwóch dni roboczych od momentu odebrania twojego zamówienia przez kuriera z naszego magazynu.

  • 3. Jaki jest koszt dostawy?

    Koszt wysyłki na terenie Polski:

    Kurier DPD - 11,50zł*

    Paczkomaty Inpost - 11,50zł

    Poczta Polska - 16 zł

    DHL Parcel - 10zł 

    *Dostawa kurierem DPD jest darmowa przy zamówieniach powyżej 300zł 
    Darmowa wysyłka nie dotyczy mebli kosmetycznych (fotele, biurka itp.), urządzeń kosmetycznych, towarów powyżej 35kg, o dużych gabarytach. Koszty wysyłki zagranicznej są ustalane indywidualnie oraz wysyłane drogą mailową do klienta.

  • 4. Jakie są metody płatności?

    Dostępne metody płatności to:

    - Zwykły przelew bankowy

    - PayU

    - PayPal

    Zamówienie można opłacić gotówką przy odbiorze. Płacisz dopiero w momencie gdy odbierasz paczkę. Pamiętaj jednak aby przygotować odpowiednią kwotę, ponieważ kurierzy nie mają obowiązku wydania reszty.

  • 5. Gdzie znajdę numer konta do przelewu?

    Numer konta znajduje się w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

    Mbank
    46 1140 1140 0000 4861 8300 1001
    ul. Powstańców Śląskich 125/100, 53-332 Wrocław

    Przelewy zagraniczne waluta PLN:
    IBAN: PL 46 1140 1140 0000 4861 8300 1001
    SWIFT: BREXPLPWMBK
    Przelewy zagraniczne waluta EUR:
    89 1140 1140 0000 4861 8300 1003
  • 6. Chciałbym\chciałabym dokonać zwrotu zakupionego artykułu. Do ilu dni jest możliwy zwrot i na jaki adres należy odesłać produkt?

    Jeśli nie są Państwo usatysfakcjonowani z dokonanego zakupu, zamówiony artykuł nie spełnia Państwa oczekiwań, nie był używany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu to naturalnie przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od umowy z zachowaniem 14 dni.
    W celu odstąpienia od umowy należy wypełnienie formularza zwrotu\wymiany i odesłanie go wraz z omawianym art. na adres:
    Hurtownia Kosmetyczna Vanity
    ul. Opolska 11-19
    52-010 Wrocław

  • 7. Jakie dokumenty muszę wysłać wraz z reklamowanym artykułem?

    Wraz z reklamowanym artykułem, należy dostarczyć formularz reklamacyjny zamieszczony na naszej stronie, oraz kartę gwarancyjną jeśli takowa została wydana przez gwaranta.

  • 8. Złożyłam/łem reklamację dotyczącą zakupionego artykułu, ile muszę czekać na rozpatrzenie reklamacji?

    W ciągu 14 dni od dostarczenia nam reklamowanego artykułu, ustosunkujemy się do zgłoszonej reklamacji przez konsumenta.

  • 9. Urządzenie zakupione przeze mnie uległo uszkodzeniu, w jaki sposób mogę złożyć reklamację?

    W celu złożenia reklamacji na omawiany artykuł, należy wypełnić formularz reklamacyjny i odesłać go, wraz z przedmiotem rzeczowej reklamacji na adres:
    Hurtownia Kosmetyczna Vanity
    ul. Opolska 11-19 
    52-010 Wrocław,
    Art. zostanie przekazany do autoryzowanego serwisu producenta, w celu wydania ekspertyzy dot. zgłaszanej wady i w ciągu 14 dni ustosunkujemy się do zgłoszonej reklamacji.

  • 10. Jak mogę skorzystać z mojego kuponu rabatowego?

    Po przejściu na stronę koszyka w sekcji podsumowania po lewej stronie znajduje się pole do którego należy wpisać kod i następnie go aktywować.

    Twój kod jest teraz aktywny i możesz przejść do następnego kroku w koszyku.